مخزن کربن دی اکسید مایع

مخزن کربن دی اکسید مایع

مخزن کربن دی اکسید مایع یک ظرف تشکیل شده از بخش داخلی و بیرونی می باشد. این مخزن در دو نوع افقی و عمودی طراحی و عرضه می شود دمای این محصول حدود منفی 30 سانتیگراد است. وظیفه این مخازن نگهداری از دمای مایع فوق سرد بوده و جنس مخزن از استنلس استیل و فولاد کربن می باشد. میزان خلوص این محصول در صنایع متفاوت است. از این گاز برای منجمد کردن محصولات غذایی و سرد نگه داشتن شرایط در زمان حمل و نقل محصولات غذایی استفاده می شود.

با توجه به کاربرد مخزن کربن دی اکسید مایع و استفاده از این محصول در افزایش طول عمر مفید محصولات روز به روز بر خریداران آن افزوده می شود. همانطور که ذکر شد مخازن co2 از دو مخزن داخلی و خارجی تشکیل شده است. مابین این دو بخش مخزن از مواد عایق تشکیل شده است. جنس مخزن درونی استنلس استیل بوده و این منجر به تضمین کیفیت مایعات گازی می شود. در طراحی و ساختار این مخازن تمامی استانداردهای لازم رعایت شده است. از مهمترین نکات در خصوص مخزن گاز کربنیک مایع CO2 می توان به این اشاره کرد که در صورت خرید کربن دی اکسید مایع میتوانید از این مخزن برای نگهداری از ان استفاده کنید.

مطالعه بیشتر :مخازن تحت فشار

مخزن کربن دی اکسید مایعخرید مخازن کربن دی اکسید مایع

چنانچه قصد خرید مخزن کربن دی اکسید مایع را دارید شرکت پیشران زمهریر آسمان افتخار این را دارد که به عنوان تولید کننده مخزن CO2 مایع به شما در خصوص خرید ، نصب و استفاده از این مخازن مشاوره و راهنمایی لازم را ارائه دهد و محصول مورد نظر شما را طراحی و تولید کند، فلذا برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره برای خرید و استعلام قیمت مخزن CO2 مایع می توانید با شماره های 79261000-021 و یا 09105929212 تماس حاصل فرمائید.

استفاده از مخزن co2 مایع در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از صنایع تولیدی قرار گرفته است. دی اکسید کربن دارای برخی مشخصه های خاص می باشد و با توجه به قیمت نسبتا ارزانی که دارد در اولویت همگان قرار گرفته است. قیمت مخزن کربن دی اکسید مایع نسبت به سایر روش های خنک کنندگی محصولات بسیار ارزان می باشد. از جمله مشخصه های کربن دی اکسید مایع می توان به بی رنگ و مایع بودن، دارای چگالی سنگینتر از هوا، دارای خاصیت اسیدی و بوی تند و غیر قابل اشتعال بودن اشاره نمود. این محصول با ویژگی بسیار مهمی که سبب خفگی آتش می شود در کپسول های آتش نشانی نیز مورد استفاده واقع می شود. برای فروش مخزن گاز کربنیک مایع CO2 می توانید به اقدام به دریافت مشاوره از کارشناسان ما بفرمایید . همچنین در زمان خرید مخزن دی اکسید کربن مایع به کیفیت و مرغوب بودن جنس مخزن و محصول بسیار دقت داشته باشید.

مطالعه بیشتر : مخزن اسید سولفوریک

انتقال مخازن کربن دی اکسید مایع

مطالعه بیشتر:مخزن اکسیژن مایع

کاربرد مخازن co2 مایع

مخزن کربن دی اکسید مایع در واقع نوعی از مخزن کرایوژنیک   می باشد و از کاربرد و مزایای بسیاری برخوردار است. لازم به ذکر است که این محصول دارای خاصیت ضد اشتعال می باشد و خطر انفجار ندارد . این محصول با داشتن این ویژگی  ازخطر و  آسیب های بزرگتر در زمان آتش سوزی جلوگیری می کند.

تصویری از مخزن CO2 مایع

استفاده از مخزن co2 مایع برای نگهداری کربن دی اکسید مایع در صنایع برودتی به عنوان یک عامل خنک کننده بسیار محبوب واقع شده است. از این محصول برای نگهداری مواد غذایی در دمای ثابت استفاده می کنند. هم چنین در حمل و نقل بستنی نیز از کربن دی اکسید مایع بهره مند می شوند. در تهیه و تولید نوشابه های گازدار نیز تا حد زیادی از دی اکسید کربن استفاده می شود. از دیگر کاربرد مخزن کربن دی اکسید مایع   می توان به صنعت جوشکاری، صنعت ریخته گری، صنایع غذایی، صنایع دارویی، لیزر، بازیافت نفت، دکافئینه کردن قهوه و ساخت فولاد اشاره نمود.

مطالعه بیشتر : مخزن آمونیاک

مطالعه بیشتر: مخازن سرد

مزایای مخزن کربن دی اکسید مایعمزایای استفاده از مخازن کربن دی اکسید مایع

استفاده از مخزن کربن دی اکسید مایع مزایای چشمگیری داشته و بسیاری از کارفرماها و صنعت گران این محصول را برای تولید و نگهداری از محصولات انتخاب می کنند. با توجه به عدم نیاز به شارژ متناوب گاز درون مخازن، ایمنی بیشتر در حین استفاده، فشار کم در حین کار، قیمت بسیار مناسب و عدم نیاز به تست های دوره ای از مهمترین مزیت های دی اکسید کربن مایع می باشد. از دیگر ویژگی های مخزن دی اکسید کربن مایع LCO2 می توان به تبخیر سریع آن اشاره کرد که در انفجار در معدن زغال سنگ کمک بسیار می کند. کمک به گیاهان در انجام فتوسنتز در طبیعت، انتشار و جذب گرما در جو زمین و از بین بردن آفات به دلیل غلظت بالایی که دارد از سایز مزایای مایعی می باشد که با استفاده از مخزن co2 سمی تریلر از ان نگهداری می شود .

مطالعه بیشتر : ایزوتانک 

سوالات متداول در خصوص مخازن کربن دی اکسید مایع 

  • سوال : شرایط مکان مناسب برای قرار دادن مخزن کربن دی اکسید مایع چیست ؟ 

پاسخ : توصیه ما به شما این است که مخزن در مکانی قرار داده شود که شرایط عبور مرور ماشین حمل کننده مایع فراهم بوده و بتواند تخلیه محصول خود را به راحتی انجام دهد .

کاتالوگ مخزن کرین دی اکسید مایع 

فایل مخزن کربن دی اکسید مایع (1)

 

مطالعه بیشتر :مخزن نیتروژن مایع

مطالعه بیشتر :مخزن آرگون مایع

مطالعه بیشتر : مخازن گاز مایع LPG

مطالعه بیشتر : خرید آرگون مایع

مطالعه بیشتر :خرید نیتروژن مایع

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید